Coraz częściej reklamodawcy sięgają po słodkie wyroby jako gadżety do swoich kampanii reklamowych. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ takie produkty znacznie skuteczniej przyciągają potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej. Co więcej, odpowiednie ich wykonanie i smak mogą sprawić, że kampania reklamowa i oferta reklamodawcy na dłużej zapadną w pamięci klientów. Jest to pożądane działanie kampanii reklamowej, zatem nic dziwnego, że reklamodawcy tak chętnie sięgają po słodkie produkty. Nie mniej jednak wybranie jakiegoś wyroby nie oznacza od razu, że będzie on skutecznie wspierał kampanię reklamową i da tym samym wymienione wyżej efekty. By tak się stało, to cały produkt musi zostać odpowiednio wykonane i przygotowany do zadania, jakie przed nim stawia reklamodawca.Jeśli chodzi o krówki reklamowe, to dają one reklamodawcy wiele możliwości an przygotowanie oryginalnego i przyciągającego uwagę nadruku reklamowego. Wystarczy tylko odpowiednio rozmieścić niezbędne elementy reklamowe, a pomiędzy nimi nadrukować dekorację. Dzięki temu gadżety reklamowe będą się zdecydowanie atrakcyjniej prezentowały, co powinno się bezpośrednio przełożyć na ich skuteczność w przyciąganiu nowych klientów.
Opakowanie, w jakie zawinięte zostaną krówki reklamowe, powinno być w całości pokryte nadrukami reklamowymi. Nie oznacza to bynajmniej, że można tam umieścić jedynie logo reklamodawcy oraz hasła reklamowe. Równie ważnym elementem nadruku reklamowego jest dekoracja, a więc wzory, które będą treści reklamowe niejako spajały. W ten sposób klientom wydadzą się one bardziej atrakcyjne, a więc od razu wrócą na nie swoją uwagę.
Jednym słowem Krówki reklamowe to bardzo dobry pomysł na wsparcie dla kampanii reklamowej. Jednakże by były one skutecznym uzupełnieniem kampanii reklamowej, to muszą zostać wyposażone w odpowiednie nadruki reklamowe. Chodzi tutaj nie tylko o niezbędną treść związaną z reklamodawcą, ale również o wszelkiego rodzaju elementy dekoracyjne, które będą wpływały na korzystniejszy wygląd całości.