Kawiarnie i herbaciarnie są dziś miejscami, w których coraz chętniej spędza się czas wolny. Z dala od ulicznych tłumów, z dala od codziennych problemów można w ciszy delektować się chwilą spokoju i smakiem dobrego naparu kawy czy herbaty. Wymienione lokale gastronomiczne powstają dziś nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach, na obrzeżach dużych aglomeracji a nawet na niewielkich osiedlach mieszkalnych. Mimo, iż zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi staje się coraz większe, wciąż właściciele tych lokali chcieliby zwiększać zakres świadczonych usług a przede wszystkim liczbę swoich klientów.
Kawiarnie XXI wieku
Kawiarnie znane są ludzkości od bardzo wielu lat. Mała czarna, espresso, latte, americano, po irlandzku i to wciąż podstawa dobrze rozpoczętego dnia. Oprócz kawiarni dużą popularnością cieszą się też herbaciarnie, w których na potencjalnych klientów czekają różne gatunki aromatycznych herbat czarnych, zielonych, czerwonych, ziołowych owocowych, Yerba Mate i wielu innych.
Dla wielu właścicieli kawiarni i herbaciarni ich prowadzenie jest sposobem na dobry biznes. Niestety ta branża podobnie jak inne, napotyka na szereg problemów. Jednym z nich jest na pewno silnie rosnąca konkurencja i zmniejszający się systematycznie wpływ do firmowej kasy. Aby zapobiec tej niekorzystnej sytuacji, każdy właściciel dobrej kawiarni i herbaciarni powinien wcześniej zainwestować odpowiednią kwotę w profesjonalną kampanię reklamową. W jej skład mogą wchodzić wszelkiego rodzaju narzędzia reklamowe i metody promocji lokalu. Sprawdzają się w tym wypadku atrakcyjne Upominki reklamowe, ulotki promocyjne, kampanie w środkach masowego przekazu a także inne formy dotarcia do klientów kawiarni i herbaciarni.
Słodkie upominki reklamowe
Dla klientów omawianych lokali nie jest trudno znaleźć odpowiedni narzędzia reklamowe. Bezsprzecznie będą nimi ciasteczka, cukierki i inne słodkie upominki reklamowe, które klienci otrzymują jako dodatek do zamawianego napoju. Aby zwiększyć ich atrakcyjność, warto nawiązać do konkretnych okoliczności. Z okazji walentynek dodatkiem mogą być ciasteczka w kształcie serduszek, a w okolicach dnia Halloween mogą to być ciasteczka w kształcie duszków. Takie słodkie gadżety znacznie umilają pobyt klienta w lokalu, a tym samym zwiększają sympatię do konkretnego miejsca.
Xawier mówi :
Maskotki reklamowe